Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Úvodní ustanovení

Obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi Music Relations s.r.o., IČO 03790789, DIČ CZ03790789, dále jen „prodávající“, na straně jedné a kupujícími na straně druhé. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti pro kupující, kteří vystupují ve vztazích jako spotřebitelé (dále jen „kupující“), kdy kupující spotřebitel je vymezen §52 odst.3 z.č.40/1964 Sb. Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí níže uvedenými obchodními podmínkami a dále v rozsahu těmito podmínkami neupravenými z.č.40/1964 Sb. (dále jen „o.z.“), z.č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a dále předpisy upravujícími vztahy mezi prodávajícím a kupujícím. Přijetí zboží kupujícím od prodávajícího, jakož i závazná objednávka potvrzená prodávajícím, platí jako uznání a uzavření kupní smlouvy dle těchto smluvních obchodních podmínek a kupující souhlasí s obchodními podmínkami ve znění v okamžiku odeslání závazné objednávky a je jimi vázán okamžikem uzavření kupní smlouvy. Prodávající se zavazuje informovat řádně kupujícího o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku. Nabízené zboží odpovídá popisu uvedenému u nabízeného zboží.   

Kurzy/Vouchery

Zboží nazvané jako kurz nebo zážitek jsou produkty, které zákazník zakoupí formou voucheru/poukázky s roční platností od data nákupu a pro realizaci služby je nutná předchozí rezervace termínu formou emailu na garaz@carcast.cz nebo telefonicky na +420773492203. Kurzy realizuje společnost Music Relations s.r.o. nebo osoby společností pověřené na pronajatém pozemku. 
Služba je poskytnuta osobě, která se prokáže platným voucherem/poukázkou. 
V případě realizace kurzu s vlastními vozidly zákazníků, nenese realizátor kurzu žádnou odpovědnost za škody způsobené provozem těchto vozidel. Na vozidla se nevztahuje pojištění odpovědnosti z provozu vozidla.

Pokud není v popisu produktu uvedeno jinak, jsou produkty typu Kurz / Zážitek určeny pro osoby starší 18 let. V průběhu realizace nesmí být klient pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek. V takovém případě bude poskytnutí služby odmítnuto bez nároku na náhradu.

Rezervace termínu

Návrh rezervace je objednatel nebo třetí osoba, v jejíž prospěch je smlouva sjednána, povinen provést nejpozději 14 dní před zamýšleným čerpáním voucheru/poukázky a nejpozději 14 dní před koncem platnosti voucheru/poukazu. Objednatel nebo třetí osoba, v jejíž prospěch je smlouva sjednána, není oprávněn rezervovat zážitek na termín, který nastane po konci platnosti zážitku. Poskytovatel po obdržení návrhu rezervace zašle shrnutí rezervace na objednatelem nebo třetí osobou, v jejíž prospěch je smlouva sjednána, zadaný e-mail. Rezervace je dokončena v okamžiku, kdy poskytovatel odešle potvrzení rezervace na objednatelem nebo třetí osobou,  v jejíž prospěch je smlouva sjednána, zadaný e-mail. Potvrzením rezervace se rezervace stává závaznou. Není-li objednateli nebo třetí osobě, objednatelem nebo třetí osobou,  v jejíž prospěch je smlouva sjednána, potvrzení rezervace odesláno na e-mail, není rezervováno a poskytovatel nemá povinnost plnit.

V poslední den platnosti voucheru/poukazu již není možné rezervovat si termín na tentýž den, kdy končí jeho platnost uvedená na voucheru/poukazu.

Storno rezervace ze strany poskytovatele

Poskytovatel má vždy zájem na tom, aby se kurz/služba uskutečnila v rezervovaném termínu, nicméně je oprávněn rezervaci stornovat tak, jak je uvedeno níže. Není-li níže uvedeno jinak, nemá zákazník právo na náhradu nákladů, které mu vznikly v souvislosti se stornovanou rezervací.

  1. Stornuje-li poskytovatel rezervaci více než 3 dny před sjednaným termínem rezervovaného kurzu/služby, zákazník má právo na sjednání nového termínu rezervace v rámci platnosti voucheru/poukazu.
  2. Stornuje-li poskytovatel rezervaci v době od 3 dnů včetně do 24 hodin včetně před sjednaným termínem rezervovaného zážitku, zákazník má právo na sjednání nového termínu zážitku v rámci platnosti voucheru/poukazu.
  3. Stornuje-li poskytovatel rezervaci méně jak 24 hodin před sjednaným termínem rezervovaného zážitku, zákazník má právo na sjednání nového termínu rezervace v rámci platnosti voucheru/poukazu.
  4. Stornuje-li poskytovatel rezervaci z důvodu mimořádné, nepředvídatelné nebo neodvratitelné překážky vzniklé nezávisle na její vůli („vyšší moc“), která poskytovateli brání plnění povinnosti podle těchto OP, zejména zemětřesení, sesuv půdy, erupce sopky, vichřice, vánice, lijáky, záplavy a povodně, úder blesku, výpadek energie, epidemie, pandemie, státní bankrot, občanské nepokoje, stávky, převraty, revoluce, vyhlášení stanného práva, vyhlášení nouzového stavu, jiná mimořádná opatření veřejných orgánů, propuknutí války, zákazník má právo na sjednání nového termínu zážitku po odpadnutí vyšší moci. Vyšší mocí podle těchto OP je i nepřízeň počasí u kurzů, na jejichž řádné uskutečnění nebo bezpečnost má počasí negativní vliv a technický stav vozidel.

Storno rezervace ze strany objednatele

  1. Stornuje-li objednatel nebo třetí osoba, v jejíž prospěch je smlouva sjednána,  rezervaci více než 3 dny před sjednaným termínem rezervovaného zážitku, pak má možnost sjednání nového termínu v rámci platnosti voucheru/poukázky.
  2.  Stornuje-li objednatel nebo třetí osoba, v jejíž prospěch je smlouva sjednána, rezervaci 3 dny včetně a méně před sjednaným termínem, nemá právo na náhradní termín ani na vrácení ceny objednané služby/kurzu/voucheru.

Reklamace

1. Poskytovatel služeb je povinen příjemci služeb zajistit poskytnutí služeb specifikovaných ve voucheru v souladu s uzavřenou smlouvou, těmito Obchodními podmínkami a obecně závaznými právními předpisy.

2. Nesplní-li poskytovatel služeb své povinnosti vyplývající ze smlouvy řádně a včas, je objednatel nebo třetí osoba, v jejíž prospěch je smlouva sjednána, služby povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od skončení poskytování služby. V případě, že poskytnutí služby neproběhlo vůbec, je příjemce služby povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 měsíců plynoucích od prvního dne, kdy měla být služba poskytnuta (kdy mělo být započato s jejím poskytováním).

3. Objednatel nebo třetí osoba, v jejíž prospěch je smlouva sjednána, je povinen uplatnit reklamaci a je povinen v ní uvést číslo voucheru/poukazu a popsat vady poskytnuté služby.

4. Poskytovatel služeb reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího řádného uplatnění, vyřídí. Pro případ zamítnutí reklamace poskytovatel služeb objednateli vydá písemné odůvodnění (přičemž písemnou formou se pro účely reklamačního řízení rozumí i emailová forma).

5. Nesplní-li poskytovatel služby svou povinnost dodat objednateli (příjemci služby) voucher/poukaz, objednatel (příjemce služby) je povinen tuto skutečnost u poskytovatele služby reklamovat bez zbytečného odkladu.

6. V případě, že příjemce služeb řádně uplatní oprávněnou reklamaci, má právo na odstranění vad poskytované služby a není-li to možné, má právo na přiměřenou slevu z ceny, kompenzaci, případně může od smlouvy odstoupit. Pokud jsou dány podmínky pro odstoupení od smlouvy z důvodu na straně poskytovatele služeb, má příjemce služeb právo na vrácení uhrazené ceny služby.

7. Je-li příjemci služby již při uplatnění či čerpání služby zřejmé, že služby nejsou poskytovány řádně, doporučuje poskytovatel služby příjemci služby, zajistit si důkazy o vadném poskytování služby pro usnadnění případné reklamace nebo uplatnění nároku na náhradu škody (pořídit fotografie, videozáznam, potvrzení svědky apod.) a předložit je poskytovateli služby při reklamaci nebo uplatnění jiných nároků.

8. Každý příjemce nebo objednatel služby, který je zároveň spotřebitelem, je oprávněn se v případě neuznání reklamace, nebo jakéhokoliv jiného sporu s poskytovatelem služeb (tedy v případě, pokud se příjemce služby domnívá, že jej poskytovatel služeb poškodil nebo nedostál svým závazkům) obrátit na nezávislé centrum řešení spotřebitelských sporů České obchodní inspekce (ČOI) a zahájit bezplatný proces mimosoudního jednání. Podrobnosti o podmínkách a způsobu zahájení mimosoudního jednání naleznete na stránkách www.coi.cz nebo zde (vložit odkaz: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/).

Odstoupení od smluvního vztahu

1. Poskytovatel služby je oprávněn okamžitě odstoupit od smlouvy v následujících případech:

  1. V případě zrušení poskytování požadované služby. O zrušení služeb je poskytovatel služeb povinen objednatele služeb, nebo třetí osobu, v jejíž prospěch je smlouva sjednána, informovat nejpozději při žádosti o rezervaci služby. Objednatel služby nebo třetí osoba, v jejíž prospěch je smlouva sjednána, má v tomto případě nárok na vrácení zaplacené ceny. Smluvní strany jsou dále oprávněny se dohodnout na poskytnutí náhradní služby v hodnotě původně sjednané služby.
  2. Z důvodů hrubého porušení povinností objednatele služeb nebo třetí osoby, nebo třetí osobu, v jejíž prospěch je smlouva sjednána, plynoucích z uzavřené smlouvy. V takovém případě má poskytovatel služeb nárok na uhrazení nákladů vynaložených v souvislosti s plněním uzavřené smlouvy stanovených paušálně jako 30 % z ceny služby.

2. Objednatel má právo okamžitě odstoupit od smlouvy v následujících případech:

  1. V případě hrubého porušení povinností poskytovatele služeb plynoucích z uzavřené smlouvy.
  2. Objednatel, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění, pokud byla smlouva uzavřena distančním způsobem (internet, e-mail, telefon), a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Rozhodne-li se objednatel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy odeslat poskytovateli služeb nejpozději do 14. dne od převzetí voucheru/poukazu. Objednatel, který je spotřebitel, však nemůže takto odstoupit od smluv v případech stanovených v ustanovení § 1837 občanského zákoníku (zákon číslo 89/2012 Sb. v platném znění). Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy v souladu s tímto čl. 8.1. písm. b) těchto Obchodních podmínek a přesto zážitek na základě zpřístupněných údajů využije nebo ho umožní využít třetí osobě, je povinen nahradit poskytovateli služeb škodu, kterou mu tím způsobí.

Je-li společně s voucherem/poukazem poskytnut objednateli dárek k nákupu, je darovací smlouva mezi poskytovatelem služby a objednatelem, uzavřena s rozhodovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy ze strany objednatele, je objednatel povinen spolu s voucherem/poukazem dle objednávky poskytovateli služby vrátit i poskytnutý dárek k nákupu. V případě, že poskytnutý dárek k nákupu nebude vrácen zpět, dochází na straně objednatele k bezdůvodnému obohacení. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má poskytovatel služby právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.

Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na adresu uvedenou v této objednávce do 7 pracovních dnů od přijetí objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud je zadaná doručovací adresa zjevně pochybná. O tomto odmítnutí, případně ověření doručovací adresy, bude informovat zákazníka buď telefonicky, SMS nebo e-mailem. Prodávající se dále zavazuje, že osobní údaje, které mu poskytl kupující, bude používat pouze k účelům, které souvisejí se službami obchodu www.carcast.cz a že je neposkytne žádné třetí osobě, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením objednávek. Na písemnou žádost kupujícího je prodávající povinen údaje o tomto kupujícím vymazat z databáze zákazníků. Prodávající má právo pozastavit vyřizování objednávek kupujícího, pokud si již v minulosti kupující opakovaně neodebral a nezaplatil závazně objednané zboží.

Práva a povinnosti kupujícího

Kupující je povinen uvést správnou adresu, na kterou má být zboží odesláno. Kupující se dále zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka), uvedené v závazné objednávce.

Dodací a platební podmínky



Pokud jste obchodníci, kontaktujte nás ohledně individuálních platebních podmínek.


Prodávající zboží zasílá v rámci EU nebo dle platných podmínek i do jiných zemí mimo EU.

Prodávající dodá kupujícímu zboží na adresu uvedenou v závazné objednávce, kde si kupující sám zvolí způsob dopravy (Česká pošta nebo dle dohody jinou přepravní službou). V případě zaslání Českou poštou je poštovné ve výši platných ceníků určené na základě váhy a ceny zboží, v případě přepravy jinou přepravní službou PPL, DHL, DPD atd. (cenu musí kupující prodávajícímu vždy předem odsouhlasit). Prodávající vyexpeduje objednané zboží, které má skladem, do 7 pracovních dnů od přijetí objednávky. V případě, že prodávající není schopen v této lhůtě zboží vyexpedovat, bude o tom informovat kupujícího. V případě, že objednané zboží není skladem a kupující si ho přesto objedná, prodávající mu je povinen takovéto zboží doručit co nejdříve po jeho naskladnění. Kupující bude o termínu dodání předem písemně či telefonicky vyrozuměn.

Odstoupení od smlouvy

V souladu se zákonem 367/2000 Sb. má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo platí pro nákupy fyzických osob. Pokud chce kupující odstoupit od smlouvy v této lhůtě, zašle prodávajícímu písemnou zprávu (e-mailem, poštou) obsahující informaci o odstoupení od smlouvy. V této informaci musí být uvedeno jméno, adresa, datum nákupu zboží, specifikace vráceného zboží (jeho název, kód). Po souhlasu prodávajícího zašle kupující takovéto zboží v neporušeném originálním obalu, včetně případných doplňků. Zboží musí být nepoškozené, nesmí být použité a musí u něj být přiložen originální doklad o koupi. Takovéto zboží kupující zašle prodávajícímu doporučenou poštou na jeho adresu (nikoliv na dobírku). Při splnění všech těchto podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány poštovní poukázkou či převodem na účet uvedený kupujícím v průvodním dopise k vrácenému zboží nejpozději do 14 pracovních dnů po kladném vyřízení odstoupení od smlouvy.  V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodejcem akceptováno odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

Reklamace pro jiné produkty než Kurz/Voucher

Kupující má právo reklamovat zakoupené zboží u prodávajícího. Záruka na zboží zakoupené v internetovém obchodě www.carcast.cz je 24 měsíců, není-li uvedeno jinak. Při reklamaci zašle kupující popis závady na e-mail garaz@carcast.cz. Elektronickou poštou bude do 5 pracovních dnů informován o možnostech dalšího postupu. Pokud je kupující vyzván prodávajícím k zaslání zboží, bude tak činit na vlastní náklady. V případě, že při posouzení reklamované vady prodávající zjistí, že reklamace není důvodná, sdělí tuto skutečnost kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. V případě oprávněné reklamace má kupující nárok dle §598 o.z. na vyřízení reklamace nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Úspěšná reklamace může být vyřízena dvěma způsoby. V případě vady odstranitelné bude vada bezplatně odstraněna a v případě vady neodstranitelné bude zboží vyměněno za nové.  V případě výměny reklamovaného zboží za nové začíná běžet nová záruční lhůta dnem převzetí nového zboží kupujícím. U opraveného zboží je během reklamačního řízení záruční lhůta pozastavena a začíná opět běžet až dnem převzetí zboží z reklamačního řízení.



Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.10.2024